Нашите истории: Марти-от придружител до учител!
Аз съм Мартина Луканова и завърших „Предучилищна педагогика с чужд език” в Софийски Университет „Св.Климент Охридски”. А днес съм учител по английски език!
Обичам да рисувам и да създавам. Определям себе си като изключително позитивен и енергичен човек, който има какво да даде на останалите.
Обичам да съм обградена от шумни, жизнени хора.
Мечтаех да се занимавам с деца, но не по традиционния метод, който използват в държавните детски градини.
Как започна всичко:
Приказният свят на „Хелен Дорон” навлезе в моя живот посредством малкият ми брат Иваело. Майка ми го записа в школата в Слатина, когато беше на 5 години. Един ден се наложи да го взема от урока по aнглийски и тогава започна всичко.
Докато чаках заниманието на брат ми да приключи видях една от преподавателките да прибира играчки и много други интересни материали в кутията, с която преподава, и това сериозно възбуди моя интерес. Запитах се – как и какво точно правят по време на уроцие? Прибирайки се, разпитах Иво как протича урокът му по aнглийски език.
Бях изключително впечатлена от това, което детето ми разказа. Никога не бях чувала за такъв метод на обучение.
Дойде краят на учебната година и преподавателката на Иво направи открит урок пред родителите, за да демонстрира какво са научили децата. Урокът беше изключително забавен, изпълнен с игри, движение и динамика, а децата показаха завидни знания.
Това беше моментът, в който осъзнах, че тук е моето място. Искам да бъда учител по английски език точно по този начин!
Винаги съм обичала да създавам и да рисувам и когато разбрах, че едно от изискванията за работа в школата е да изработваш сам необходимите дидактични материали, да бъдеш креативен и активен, много се зарадвах.
Аз съм щастлив преподавател в „Хелен Дорон” вече 5 години. Преподавам на деца на различна възраст – от 3 до 11 годишни.
Преподаването и връзката с децата ми носи много позитивни емоции, дава ми поле за изява и най-вече развива въображението ми.
Аз съм творец и вдъхновението си получвам от моите ученици, а често и от техните родители.