• English for young kidsEnglish for young kids
    Английски за деца

    Учениците в „Хелен Дорон”  се забавляват и учат английски – сериозно, но като на шега.

    Научете защо
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Елате ни на гости

    Каним ви на БЕЗПЛАТЕН ДЕМО УРОК.

    Намерете учебен център
  • English for kidsslide2-17
    От бебета до тинейджъри

    Подготвяме децата – от бебета до тинейджъри – за успешно бъдеще.

    Намерете учебен център
 

Купуване на образователен франчайз: Пасва ли ръкавицата?

October 28th, 2017 by admin

GloveКупуването на образователен франчайз много прилича на женитба – трябва да разберете много неща за партньора си, преди да кажете „да”. Все пак става дума да дългострочен ангажимент и доста голяма инвестиция, така че си струва да научите колкото може повече за потенциалния франчайз партньор, към който сте се насочили, преди да се подпишете над пунктираните линии.

Обстойната проверка на фирмата ще ви разкрие важни неща за франчайза, към който сте се насочили. Репутацията на франчайзодателя може да разсее или задълбочи съмненията ви. Но нищо не може да замени посещението в централата на компанията-майка. Това е мястото, на което най-добре ще усетите в какъв бизнес планирате да се впуснете. Прекият поглед върху организацията на процесите и хората, върху визията и ценностите на фирмата, ще ви даде най-ясна представа дали това е вашият бизнес.

Говорете със специалистите, които разработват учебните програми, за да вникнете по-задълбочено в методологията. Срещнете се с хората, които отговарят за обученията, маркетинга и логистиката – с тяхва помощ ще развивате бизнеса си. Задавайте въпроси и внимателно преценявайте отговорите.

Процесът на оценка е двустранен и много полезен и за двете страни. От една страна, вие трябва да се убедите, че хедофис ще ви предостави всичко това, което са ви обещали на хартия. От друга страна, франчайзодателят ще преценява дали вие показвате нужните качества, за да успеете да наложите бранда на локално ниво и да постигнете целите, които заедно сте набелязали. Ръкавицата трябва да е по мярка за всички играчи в отбора.

Не забравяйте, че купувате не просто продукт, а установен бранд, чрез който ставате част от голяма международна общност. Убедете се, че се качвате на експресна композиция, с която бързо ще се озовете на пътя на успеха.

Ан Гордън
Вицепрезидент бизнес развитие